Nieuwsbrief April 2015
Destelbergen-Heusden
N°1 - 25/03/2015

Geen definitief afscheid van Annik Audenaert.

Na de laatste verkiezingen nam Annik Audenaert het voorzitterschap CD&V over van Gerard De Brauwer. Met heel veel warme inzet verzette ze heel veel werk achter de schermen. De bureauvergaderingen bij haar thuis maakten het kloppende hart uit van de CD&V in Destelbergen-Heusden. Met zachte hand, maar ferm correct leidde ze de bestuursvergaderingen in de Casa del Locos. De combinatie met het huishouden en het werk buitenhuis werd wat te veel. In de toekomst wil ze zich toespitsen op Vrouw & Maatschappij. Een boeiende en dynamische stuurgroep binnen CD&V. Intern was het al duidelijk dat ze de fakkel wou doorgeven, maar ze zette toch eerst even het decor klaar voor een waardige overdracht aan Benedict Verbrugge. De kersverse voorzitter kreeg het voorzitterschap Destelbergen-Heusden bij het nieuwjaarsontbijt op een zilveren plateautje. Annik, hartelijk bedankt voor je blijvende en beklijvende inzet voor CD&V Destelbergen-Heusden.

Nieuwjaarsontbijt 11/01/2015

Net zoals vorig jaar was ons nieuwjaarsontbijt een succes, met 235 volwassenen en 15 kinderen hebben we het aantal van vorig jaar dik overschreden.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was.

Foto's zijn te bekijken op onze website.

Lees meer ›

Meiavondfeest en Bal 2015